Pytanie |
Odpowiedź |
Mam już kredyt w innym banku. Czy mimo to mogę złożyć wniosek o kredyt w Banku BPH? |
Oczywiście. Warunkiem decydującym o przyznaniu kredytu będzie Twoja zdolność kredytowa pozwalająca na spłatę zobowiązania. |
Czy przesłanie wniosku, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia, jest jednoznaczne z zawarciem umowy kredytowej? |
Nie masz się czego obawiać. Samo przesłanie wniosku do niczego Cię nie zobowiązuje. Bank BPH, w oparciu o wniosek, podejmuje decyzję kredytową, od której zależeć będą kolejne etapy ewentualnej procedury kredytowej. |
Ile wynosi czas rozpatrzenia wniosku? |
Twój wniosek zostanie wstępnie rozpatrzony w ciągu kilkunastu minut pod warunkiem, że złożysz go w godzinach pracy Biura Informacji Kredytowej (od poniedziałku do soboty w godz. 7:00-22:00 oraz w niedziele w godz. 7:00-21:00). W innym wypadku zajmiemy się nim niezwłocznie już następnego dnia. |
Na co mogę przeznaczyć pieniądze z kredytu? |
To zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Bank BPH daje Ci całkowitą dowolność. |
Czy Bank BPH może przygotować dla mnie ofertę indywidualną? |
Jak najbardziej. W oparciu o dane z wypełnionego przez Ciebie wniosku oraz treść informacji zwrotnej z Biura Informacji Kredytowej przygotowywana jest spersonalizowana Propozycja dla Klienta, zawierająca Twój maksymalny limit kredytowy, z uwzględnieniem zdolności kredytowej. |
Czy jako kredytobiorcy przysługuje mi ubezpieczenie? |
Zawsze masz możliwość dobrowolnego zawarcia umowy z tytułu zdarzeń utrudniających lub uniemożliwiających spłatę kredytu, takich jak: śmierć, niezdolność lub czasowa niezdolność do pracy, choroba uniemożliwiająca kontynuowanie bądź ponowne podjęcie pracy. Koszt ubezpieczenia zależy od wariantu, który wybierzesz, kwoty Twojego kredytu, a także terminu spłaty. |
Potrzebuję dodatkowych informacji dotyczących przyznawania kredytu. W jaki sposób mogę je uzyskać? |
Do Twojej dyspozycji jest Infolinia (801 406 406 lub 58 300 70 69) czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00 oraz w soboty w godz. 10:00-16:00. Doradca Banku BPH wyczerpująco odpowie na wszystkie Twoje pytania. |
Jakie dokumenty muszę dołączyć do wniosku, ubiegając się o kredyt w Banku BPH? |
Niezbędny będzie dowód osobisty lub karta stałego pobytu. Reszta wymaganych dokumentów zależy od Twoich źródeł dochodu. Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://www.gotowkaonline.pl/BPH/dokumentyKredytowe.jsp. |
Wystawiono mi zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach. Jak długo jest ono ważne? |
Zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach jest ważne przez 30 dni od daty wystawienia. |
Czy kserokopie dokumentów niezbędnych przy ubieganiu się o kredyt muszą być poświadczone notarialnie? |
Nie ma takiego wymogu. Oryginały dokumentów powinny być jednak przedstawiony do wglądu w jednym z Oddziałów Banku BPH. |
Czy środki z kredytu zostaną przelane bezpośrednio na moje konto bankowe? |
To jedna z opcji. Możesz również osobiście wypłacić środki z kredytu bezpośrednio w kasie Banku BPH. |
W jaki sposób i gdzie mogę spłacać swój kredyt? |
Możesz przelewać raty bezpośrednio ze swojego rachunku bankowego albo dokonywać wpłat w wybranym banku lub na poczcie. |
Czy mogę wcześniej spłacić swój kredyt? |
Tak. Co ważne, Bank BPH nie obciąży Cię z tego powodu żadnymi dodatkowymi opłatami. |